Наемане на персонал за временна заетост
- Наемане и назначаване на персонала от АФА като дружество-работодател и фирмата клиент като дружество-ползвател – изготвяне, регистрация пред местните данъчни власти, сключване, промяна и прекратяване на трудови договори
- Администриране на персонала – обработка на всякакъв вид документи и администриране на всички процеси, свързани с работата на служителите
- Цялостно обработване на месечните възнаграждения на наетите служители - изчисляване и изплащане на месечни възнаграждения, бонуси, социални придобивки и удръжки на служителите
- Контактите с държавни институции във връзка с наетите по трудови правоотношения
- Изготвяне на регулярни справки и отчети към клиента
- Професионално и коректно отношение както към клиента, така и към наетите служители
- Консултации за алтернативи за наемане и освобождаване на персонал съгласно българското законодателство
Четете по-подробно за...
В бр. 2 от 8 януари 2021 г. на Държавен вестник бе обнародвано Постановление № 416/ 30.12.2020 г. за ...
Четете по-подробно за...
Подкрепа за микро-, малките и средни предприятия, засегнати от временните противоепидемични мерки в България
Всички публикации